pátek 18. května 2012

Pastel

Na mém žebříčku mang je Pastel v oblíbenosti těsně za Love Hinou. K sérii mě navedl Noir Kamui, který byl jedním z mých oblíbených překladatelů pro MangaČesky v (podle mě) dobách jejich největší slávy. Série mě natolik zaujala, že jsem ji prostě chtěl pro sebe. I když jsem v tu dobu měl rozpracovaných několik sérií, stejně to byl můj Milášek, kterého jsem potřeboval pro sebe, aby mi ho ti zlí překladatelé nesebrali... Mno, k sérii jsem si přivzal i dvorní překladatelku Cherry Ch, kterou jsem sice nepotřeboval, ale na sérii pracovala už nějakou dobu, a já tak poprvé(!) za celou dobu dělal kapitolu ve dvou lidech. A taky to tak dopadlo. Z překladu se mi vytratila ta zábavná část, kvůli které jsem to dělal a hlavně jsem čekal dlouhou dobu na textové podklady. Každopádně jsem vydržel pouze 3 kapitoly, protože počet textu je zhruba stejný jako u LH (čti: velký) a série šla k ledu. A dokonce to zašlo tak daleko, že ji Caidel bez mého vědomí nabízel dalším překladatelům. Smutné, ale obávám se, že se situace ještě nějakou dobu nezlepší. Budoucnost Pastelu je zatím černá...

Žádné komentáře:

Okomentovat