středa 16. května 2012

Ach, moje Bohyně...

Tady se jedná o úplně první mangu, kterou jsem kdy přeložil. Ale vůbec první. Dokonce i před Love Hinou. Taky to tak vypadalo :) Možná to bylo tím, že OMG byla jednou z prvních sérií, která mě dokázala nadchnout a přesvědčit o tom, že romantické série jsou i pro kluky. Bohužel mě po nějaké době přestala bavit, protože se zabývala čím dál více technickými parametry a to mě nebralo.



No, naštěstí jsem u toho vydržel jenom 6 kapitol, protože zbytek pak dodělal a předělal Lord Deen, který se díky této sérii dostal do našeho týmu a udělal z ní jednu z hlavních sérií MangaČesky. A i když moje kapitoly díky tomu zmizely, moje texty zůstaly a navíc se série dostala přes hranici 100 přeložených kapitol (celkem 122), což by u mě nedosáhla...

Mimochodem, kuriozitou zůstává, že první kapitola překladu vznikla v březnu 2004, takže před osmi lety! Sakra, to to letí...

Žádné komentáře:

Okomentovat