středa 16. května 2012

Detective Conan Movie 2

Dalo by se říci, že jsem velikým fanouškem Conana Edogawy. Sice jsem zatím shlédl něco přes 400 dílů anime, zatím 10 filmů z dosavadních 14ti, plus několik OAV a speciálů a koupil zatím 16 manga knih z nějakých 70, ale i tak si myslím, že to jako příklad stačí. A jelikož v té době kdysi dávné byla regulérní manga série překládána, vyžádal jsem si svolení k překladu manga adaptace druhého filmu s Conanem. Manga měla dokonce barevné scany, ale bohužel v mizerné kvalitě, což jsem překousnul. A jelikož je to překlad pouze pro moje potěšení, vydával jsem tohoto 400 stránkového obra pouze na Hinatě Inn. Navíc po 50ti stránkách. A jelikož mě nikdo nehonil do překladu, vyšlo dodnes pouze 100 stran :) No jo, budu s tím muset někdy trochu pohnout...



No jo... opravdu bych měl... Hlavně díky tomu, že na MangaČesky běží výborný překlad regulérní manga série a dějově se dostává do doby, kdy byl situován i druhý film. Sice spolu nesouvisí, ale jako doplněk by to bylo super, ne?

Žádné komentáře:

Okomentovat