středa 16. května 2012

Full Metal Panic

Pro seznámení s těmi, kdo tuto sérii ještě nečetli, jedná se o manga předělávku anime, které bylo předělávkou knih. Zní to složitě, ale v anime podání se jednalo o geniální sérii, která mě natolik uchvátila, že jsem se nadchnul pro překlad. Bohužel mi nadšení nevydrželo dlouho. Textu bylo více, než za jednu kapitolu LH a navíc byla manga verze sušší než anime. Takže jsem to po dvou kapitolách zbaběle zabalil. A po několika letech to přeložil někdo jiný. Ani už nevím, jestli překladatelka použila moje překlady, nebo to Momoko vzala celé od začátku. I když, ono je to jedno, v té době, co jsem to překládal, byly ještě trochu jiné standardy a ten styl mohl být zastaralý.

Každopádně tu mám ukázku toho, že i manga série dokázala pobavit...


Žádné komentáře:

Okomentovat