úterý 22. ledna 2013

Oznámení o blížícím se dokončení Love Hiny

Už jsem to avízoval na MangaČesky, ale tentokrát už definitivně hodlám dokončit LH. Jednak mě k tomu dokopalo oznámení Lusi o ukončení překladu a hlavně to je fakt, že pokud jsme neměli čas a chuť to dokončit dodnes, pak zhruba od března to bude ještě horší.

Takže ještě jednou. ANO, hodlá se co nejdříve dokončit Love Hina!

5 komentářů:

  1. Jéé. Tak když to doděláte, započítám si pomyslný bod za zásluhy :D
    A držim pěsti, ať to dáte. Osobně jsem to schválně nedočítala do konce anglicky a poctivě čekám na překlad. Akorát jsem už úplně stihla zapomenout, o co v té manze šlo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na to je jediné řešení - přečíst znovu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super ! Držím palce :)
    Ja som to už síce nevydržal a dočítal to po anglicky, ale aspoň mám dôvod prečítať si to znova :D

    OdpovědětVymazat
  4. No hura prvni nadherna sprava v tomto pochnurnem pocasi. Hned jdu najit CD na ktere mam mangu "zalohovanou" (protoze se mi ji nechce po kapitolach stahovat znovu) a jdu cekat az se v seznamu na mangacesky obevi i zbivajici kapitoly. Potom hura a prectusi ji od zacatku.

    OdpovědětVymazat